Inredningskillen addan










Jag förstår mig inte på mina vänner som fortfarande bor hemma? Sen jag var 19år och flyttade hemifrån har jag alltid tyckt om att inreda mitt egna hem. Den här gången är jag ute efter jättestora tavlor. Jag vill ha tre nya tavlor då motivet ska vara sexiga foton på mig. Det skulle göra sig väldigt fint här i lägenheten.


Jag funderar även på att balla ur och köpa för många speglar. Skulle va så mysigt att gå runt och se sig själv hela tiden. Jag tänkte höra med några vänner om vad dom tycker. Till alla som ringer till min hemtelefon vill jag bara säga - sluta ring för jag orkar inte svara. Och jag orkar inte ta bort den heller.





Till den som gillar att grilla finns nu en ny bok med Morberg. Tänker köpa den till en kompis som jag tror kommer älska den! Det var allt för mig för idag! hej på er!





Kommentarer
Postat av: Annster

Haha, ja smaken är ju delad. Det går inte att förneka.



Men att "alla" borde se den är inte riktigt mina ord, utan det kom till när inlägget hamna på startsidan. Läser man mitt inlägg så ser man att det bar är två meningar som syftar på detta och då nämner jag bara att fler killar skulle kunna se den än vad som görs :)

2010-06-11 @ 23:12:32
URL: http://annster.se
Postat av: Nadia

GUD vad jag saknar dig hjärtat <3

2010-06-14 @ 10:39:14
URL: http://dearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0