Have to get my way, 24 hours a day




Godmorgon. Igår kom jag hem från krogen 05:50. Fick ta hand om en vän som blev för full i slutet av kvällen. Vilken snäll kompis jag är som hjälper mina vänner hem. Sen tycker inte jag att det är äckligt när folk spyr. I övrigt var det en helg okej kväll. Ganska lugnt för mig :)





Are You Obsessed?

Personen som raggade upp mig i onsdags är nog besatt av mig. Shit vad med samtal och sms jag får. Börjar nästan bli lite jobbigt. Det är nu jag måste komma på vad jag ska önska mig av min beundrare. Det här är en person som jag vet skulle göra allt för att få träffa mig igen. Vad tycker ni läsare att jag ska säga till min beundrare att jag önskar mig?


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Varför trodde du inte att folk hade tungpiercing längre? Haha. :)

2010-06-19 @ 14:08:56
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Joey

Jasså? Annorlunda på ett bra eller dåligt sätt? :)

2010-06-19 @ 17:29:22
URL: http://workoutjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0