2år i Uppsala


Juni 2008 i Uppsala, första sommaren.

Igår var det exakt 2år sen jag flyttade till Uppsala. Det har varit två fantastiska år. Jag är så tacksam för att jag lämnade hålan jönköping. Jag hade varit väldigt besviken på mig själv om jag hade blivit kvar.


Två år gick fort. Förstår inte hur jag har lyckats uppleva så mycket på så kort tid. Alla fester, människor och olika typer av reklam och Tvinspelningar som man har fått uppleva. Alla fina vänner man har här i Uppsala. jag har svårt att se mig bo i annan stad i Sverige.



Kommentarer
Postat av: maya

Sv: vilket av de, filmen eller mitt "kärleksliv"? =)

2010-06-15 @ 19:37:54
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0