I feel free enough to party hard


Foto: från i fredags på Salt!


Eftersom jag nästan inte har festat denna veckan tänkte vi ikväll gå ut. Tur att det finns möjlighet att festa på söndagar i uppsala.


Söndagsfunderingar hos addan


Det var väldigt mycket par idag på jobbet såg ja. Varför verkar folk ha så lätt för att "hitta kärleken"? Jag har bara haft ett förhållande. Ni läsare kan säkert räkna upp i alla fall 3-4 förhållanden som ni haft. Antingen kan du söka efter kärleken, eller förverkliga dina drömmar. Jag tror inte man kan göra båda sakerna. För mig är mina drömmar viktigare än att hitta kärleken.


Kommentarer
Postat av: felicia larshans

sv: har ingen aning! ;)



super fin blogg btw.



kramiizz

2010-07-18 @ 17:31:59
URL: http://feliciapialarshans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0