halfway between wrong and right


Som vanligt har jag det ganska bra :)


Jag stod vid utomhusbaren igår. Helt ensam för att skicka iväg några sms. Från ingenstans kommer det fram en kille. Han börjar prata med mig. Enligt honom hade jag fina händer? Han undrade ifall jag tyckte om hans kläder. Efter en stund börjar jag fatta att han raggade på mig.


Jag blev ganska trött och äcklad. Utav allt en människa kan vara så var den här killen en liten indier på 167cm! omanligt med korta killar som luktar curry. Men jag måste säga att det var coolt av honom att våga sig fram till mig. Men nästa gång du ska ragga kan du välja någon som spelar i din egna nivå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0