Fem saker som skulle göra mig glad.

Jag skulle helt klart bli kär i den personen som gav mig något utav de här fem sakerna. Jag tror vi alla har en töntig önskelista på saker som vi tror vi skulle behöva! :) här är i alla fall min.




Jag skulle så gärna vilja ha en sån katt. Ska jag vara ärlig så tycker jag inga andra katter är fina. Det är bara en Birma som jag skulle vilja ha.




jag slår vad om att den är skit dålig. men det gör ingenting. Den är väldigt fin och jag vet att den skulle passa mig. Någon som vill köpa den till mig? någon?





Snälla, ge mig bilen. Skulle dö om jag fick den! åh jag hoppas jag får köra runt i den en vacker jag. Inte för att jag har något körkort men det behöver ingen få veta...





Jag skulle vilja ha en förstor diamant ring. Nästan så stor så att folk tycker den blir ful. Och den ska vara jobbig att bära på!



den är inte fin, den är inte så smart. Men ja vill tro att man sover bättre i en rolig säng. Kanske har man bättre sex i den också? Vad vet jag, så därför vill ja ha den!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Men OJ vad jag saknar dig! Kommer hem nästa lördag, då ska jag krama om dig!

2010-07-24 @ 11:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0