You’ll find my footprints in the sand


Imorgon gäller det!!!


Vilken otur man kan ha. Idag hade jag planerat att åka upp till IKEA för att köpa saker till festen. Tänkte handla mat och shoppa lite kläder också. Nu har vi snöstorm i Uppsala. Det är svinkallt och man kan inte ta sig ut. Jag hoppas det blir lugnare imorgon så jag hinner ut. Nu när jag inte kan gå ut tänkte jag passa på att göra fint här hemma så i alla fall det är klart tills imorgon.


09:30 vaknade jag upp idag av att mamma skickade ett sms. Tydligen var jag med i Jönköpings-posten (igen). Hon är för söt min lilla mamma Kerstin. Det skulle va så roligt ifall Hon,pappa och Adrian kunde vara här imorgon. Ibland är det synd att man inte bor nära sin familj. Fast bo med dom skulle jag inte vilja göra igen ;)


- Nu ska jag försöka hitta något att äta :)




Kommentarer
Postat av: TERRE

så snygg skjorta!

peppar inför imon!

2010-01-27 @ 16:40:21
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Såg dig av en händelse på TV idag.. UR program.. tyckte du var riktigt söt.. och ville skriva till dig. Utanförskap kan man uppleva via många saker .. förstår dig så väl det här med bekräftelse.. Kram

2010-02-01 @ 15:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0