vad gör killarna idag?

1900-talet var pojkbandens storhetstid men så fort det blev år 2000 började tiden gå ut och fler pojkband började dö ut. Den dog snabbt ut och idag är det inte många utav pojkbands killarna som syns kvar i media. Jag blev lite nyfiken på vad dom gör nu förtiden? Och hur dom egentligen såg ut. Man kom ihåg killarna som rätt coola. Men nu när jag ser tillbaka på dom kan jag inte förstå varför man tyckte dom var så coola!??



bild 1.

Att det gick bra för Justin vet vi alla. Men kan någon förklara för mig vad dom andra killarna gör nu förtiden? Och var det inte någon här som senare kom ut som bög? Vilket sen inte ens media la ner tid på eftersom ingen bryr sig.haha



bild 2.

Five har jag för mig att jag endå tyckte var rätt coola. Dom hade lite mer coolare pop en vad dom andra pojkbandet hade. Fast jag förstår inte hur alla tjejer kunde vara så kär i pojkbands killarna? Dom ser ju så gay ut. Eller tänkte inte ni tjejer på det?


bild 3.

Gruppen A1 kom ifrån Finland kommer jag ihåg. Och det tycker jag nästan man kan se på dom. Kommer bara ihåg att dom hade en låt. Sen tror jag nog inte dom var större en så. Tycker det blir så tråkigt när det bara är en av fyra killar som ser bra ut i gruppen. stackars de andra tre...


bild 4.

Blue hade rätt skön musik kom jag ihåg. Och Duncan James (till höger) går det fortfarande bra för i skillnad från dom andra killarna. Han jobbar nu med Brittisk tv och syns då och då i tv. Senast han kom ut med ett album var 2006. Nu gör han mycket musikalroller. I sommar kom han också ut som Bi. Och i December 2009 kunde vi för första gången se honom som 'Warner Huntington III' i West End production av Legally Blonde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0