Tiger Woods




Jag har alltid älskat tidningen VanityFair. Jag har aldrig älskat Tiger Woods. Nu älskar jag Vanity och Tiger jättemycket. På bara några månader gick Tiger ifrån att varit en tråkig präktig golfare, till att bli en dirrty dog! Jag förstår inte varför alla rika sportmän går till billiga strippor och porrstjärnor. Det är ju som att dom ber om att få bli smittade. Varför går dom inte till de vackra supermodellerna?





Det ska bli spännande att se hur den här Tiger skandalen slutar. Kommer hans fru ta pengarna och barnen ifrån honom? Folk gillar skanaler och drama och det verkar som att woods har blivit mer populärare bland folk efter att skandalen om otrohet kom ut. I alla fall säljer hans namn mycket mer nu en tidigare.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra med dig? :)

2010-01-08 @ 17:50:47
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0