Tara Reid




När vi trodde att vi hade blivit av med henne så dyker hon upp igen. Den här gången i januari nr av tidningen PLAYBOY. Tara Reid ger inte upp, utan gör allt för att hålla sig kvar i rampljuset. Självklart är omslaget helt okej. Men ser hon inte lite trött ut? Och om det är något som jag kom å tänka på så var det hennes bröst. Ser dom inte helt okej ut nu. Tidigare var dom ju helt förstörda.





Hon slog igenom i American Pie som Victoria. Och efter den filmen tog det egentligen slut. Men jag har alltid gillat Tara, hon känns rätt skön endå. Jag gillar att hon festar så otroligt hårt som hon faktiskt gör. Dom tre senaste filmerna hon gjorde var 7-10 Split - som Lindsay/Lil Reno, Clean Break - som Julia McKay och Land of Canaan - då hon spelar Amy.





Nu i år kommer hon ut med sin nya film Last Call. Och redan nästa år kan vi se henne igen i filmen The Fields. Vem vet, det kanske börjar gå bättre på Tara nu. Vi får i alla fall hoppas det. Just nu gör hon reklam för mobil telefoner i USA. Jag hoppas att vi får se henne på fler vimmelbilder under 2010.

// hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0