Said you were gonna lay me in the city of dreams


Flytta hemifrån 20:00 på torsdag!


Ett stort tack vill jag redan säga nu till alla som kommer på min V.I.P fest på torsdag! Jag kan lova er att det kommer bli en grym kväll. Efter vi har varit i min snygga lägenhet blir det utgång! Glöm inte bort att ta med er partyhumöret! Och till alla er som inte kommer är det bara att slå på SVT!


Sen vill jag bara passa på att berätta att jag är grym på min träning. Här gör jag allt för att få tillbaka den där super snygga kroppen mitt ex älskade. Och på lördag ska jag börja ta dans lektioner. Livet leker!


Sen vet jag att en av er läsare frågade mig om jag dejtar någon just nu. Svaret är - Nej! Det slog mig att jag kommer inte ha tid att göra det i vår. Finns mycket som måste gå före just nu. Jag är faktiskt inte sugen att träffa någon alls. Finns liksom ingen här för mig i alla fall. Mina krav är jävligt höga om jag ska vara ärlig. Och det stör mig inte att vara singel. Framför allt inte när jag har så otroligt fina vänner här i Uppsala :)


- Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0