pulling


Pulling går på TV4+


Tv kanalen BBC England gav oss denna fantastiska komedi serie. Den handlar om tre singelbrudar ( 30+ ) som bor i London. Det är ingen Reality show men det känns som att det skulle kunna vara på riktigt. Tjejerna har problem med sig själva, killar och spriten. En jävligt bra serie som nu TV4+ visar på kvällarna.





Man kan säga att Pulling är Englands svar på Mia & Klara som gick på SVT. Fast Pulling tycker jag är mycket roligare. De här Londonbrudarna är mer destruktiva, spårade och roligare. Jag vet inte hur många säsonger det finns av Pulling, men när jag vet ska jag köpa dom alla.

- tack för mig!!!


Kommentarer
Postat av: simone

haha denna måste ju bara kollas in :)



sv: Tack så mycket! ;)

2010-01-15 @ 11:53:53
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0