onsdagen den 13e





Jag vet att det bara är starten på nya året. Men jag vill ha vår redan nu. Är trött på att gå runt och frysa. Det spelar ingen roll hur bra jag klär mig, det är kallt i alla fall. Jag är grymt sugen på att få börja använda mina snygga vårkläder. Solglasögon måste jag köpa nya. Och tänk när man kan ta fram sina nya vårskor! Det är en underbar tid som väntar oss!


Att göra under onsdagen!!


Idag ska jag ta mig till Elgiganten med Emelie. Tänkte redan nu titta ut saker som jag kan önska mig till min 22års dag! Behöver självklart en ny tv. Hahaha ni ska se den Tvn som jag har nu, den är helt otrolig.


Senare idag kommer min goda vän Danny till Uppsala. Eftersom jag har blivit en kung i köket tänkte jag bjuda honom på något. Frågan är vad man ska hitta på. Det är alltid svårt att laga mat till någon annan. Blir så jobbigt att ta reda på vad folk gillar och inte gillar. Jag ska nog bara laga mat till folk som äter exakt det som jag själv gör. Allt blir så mycket mer lättare då för mig.




the real housewives of new jersey


21:00 på Kanal5 ikväll är det the real housewives of new jersey. Jag tycker att det är bland de bästa kanal5 visar. Det är en underbar tv serie som har exakt allt. Bäst är Dina. Hon är den största bitchen som inte tycker om någon annan. Det ska bli roligt att se vad som händer fruarna i Jersey ikväll!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: Håller med! Det är verkligen sjukt pinsamt, men ganska underhållande!

2010-01-13 @ 12:45:15
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: YVONNES

Svar: hehe, handlar inte så mkt om hur kameran ser ut, bara den tar bra bilder vilket min digitalkamera suger på men jag köper nog en Canon IXUS!

2010-01-13 @ 18:18:06
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: RASMUS

svar: verkligen inte om man bär den till rätt saker, sjukt snyggt blir det! för övrigt ska du nog inte uttala dig om vad som är bögigt och inte. haha

2010-01-13 @ 20:09:46
URL: http://rrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0