Nya tider!

Ny vecka, Och nu började äntligen konstvetenskap B. Det var roligt att träffa folket i klassen. Många verkade haft det bra sen sist vi sågs. Vi får se om jag går på någon inspark denna veckan. Målet idag när jag kom hem ifrån skolan var att städa och slänga allt skräp i köket. Har en plan i huvet hur jag vill att det ska se ut här hemma.


Något som jag förstod idag var att vårterminen kommer bli otroligt pluggig på Uppsala universitet. Det kommer bli svårt för mig. Men jag tänker se till att fixa det. Så länge det kommer vara snö och kallt ute kommer jag inte vara sugen på att gå ut med vännerna. Har planerat att förvandla mig till en riktig plugghäst. Ni kommer att få se en helt ny andreas. Frågan är om ni kommer gilla honom :)


Fiskarna

Vecka 3 (18 januari - 24 januari)

Du verkar få romantiska brev som gör dig glad och nästan generat lycklig. Det kan vara en enkät av något slag som du nu svarar på. Den kan gälla trivsel i arbete. Du tycks trivas och din hälsa tycks bra. Ett meddelande från en myndighet kommer att göra dig glad eftersom det gäller pengar. En lottsedel kan ge fin vinst.
Lyckotal: 2, 10, 22, 23, 26, 38, 46
Bästa lyckotal: 46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0