Mina Grannar!




Lördag kväll 01.00 ligger jag hemma i min säng. Kan inte sovar. Slöar framför facebook och raderar lite bilder. Visst ville jag sova, men det gick liksom inte. Jag hatar när jag inte kan somna eftersom jag är så duktig på att göra det.


Då skriver Johanna stuxgren till mig. Hon är inte bara min vän nu. Utan även min nya granne. Vi bor kanske 15sek ifrån varandra. Hon undrade ifall jag ville komma över att ta en cigg. Självklart ville jag det. De som från en början bara skulle bli en "godnatt cigg" blev något mycket mer...





Hemma hos Johanna var hennes vän Cecilia. Vi tre drack rödvin och sprit ihop. Det blev en mycket rolig lördag kväll. Mycket sexsnack och svaller, sånt gillar vi. Efter en stund tog det slut på ciggen så vi tog en taxi för att köpa mer. Efter flera drinckar och massa prat kom Petter och hans vän. Kvällen blev lång. Kanske lite för lång. Klockan 05:30 gick jag till sängs. Tro mig, jag hade inte svårt att sova.

Men jag vill Tacka Johanna för en sån rolig kväll. Det är så roligt att vi kommer börja umgås mer igen. Jag ser fram emot att ha slöa söndagar med dig framför Tvn. Det har jag saknat nu, att inte ha en trevlig granne. Men nu har jag en underbar granne, och det är jag så tacksam för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0