fullt upp




Okej nu ska vi se här. Addan ligger hemma i sin lägenhet och tittar på tv. Klockan är nu 20:30. Jag har fortfarande inget samtal eller sms ifrån ******* som jag var på dejt med igår. Hade jag varit en osäker liten pojke hade jag nu gissat att jag blivit dissad. Men jag är rätt säker på att jag inte är dissat. Det jag tror är att ******* också tänker köra på " tre dagars regeln ". Känner alla till den? Om ni går på dejt på en fredag måste ni vänta tills måndagen innan ni hör av er. Jätte töntigt men tyvärr så älskar jag att köra den.( fråga mig inte varför )





Det där med långa fina förhållanden känner jag inte till. Dejting är jag en kung på och gillar. Det är roligt att dejta. En bra grej inför andra dejten det är att göra sig 10gånger snyggare än vad man var på den första. Sen inför dejt nr3 kan man alltid jobba upp sin personlighet om man nu tycker det är viktigt.


Nu ska inte jag nämna några namn eftersom det inte är snällt. Men en person fick höra att jag har börjat dejta igen. Så den här personen skickade mig ett sms idag och undrade ifall inte vi kunde börja ses. Jag förstår inte varför du vaknade nu? Eller gillar du att "tävla"? Jag går gärna ut och äter med dig, fast inte nu. Det finns ingen ork hos addan att dejta två på en gång!


- god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0