Feber




Om det är nån gång som jag förvandlas till en liten 5åring så är det när jag har feber. Vaknade upp idag efter att ha sovit i 12timmar, vilket är mycket för mig. Vilken tur för mig att jag hade Jasmine hemma hos mig. Idag har vi lagat jättegod mat och legat och tittat på massa filmer. En normal människa vill vara ensam då den har feber. Men jag blir nästan sjukare av att vara med mig själv. Imorgon planerar jag att ha blivit frisk, har ingen lust att ligga sjuk en dag till.


Att flytta till en ny lägenhet kan vara jätteroligt. Jag trivs bra i min nya lya. Men just nu ser det ut som kriget hemma hos mig. Imorgon ska jag försöka göra det lite trevligt. Man vill ju kunna bjuda hem vänner nu när man har möjlighet. Tyvärr tror jag att det kommer krävas en tur till Ikea. Nu ser jag massa saker som jag behöver och saknar. En så länge har bara Danny och Jasmine varit på besök, Men jag hoppas fler vänner kommer titta förbi snart.

- nu ska jag lägga mig i sängen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0