En vanlig tisdag




Hittade de här otroligt snygga guldbyxorna idag när jag var på stan och shoppade med nadia. Ni förstår inte hur snygg jag är i dom. Får en riktigt tajt snygg rumpa! Funderar på att kanske ha på mig dom på torsdag?




Och under min måndags shopping hittade jag de här byxorna. Ska vänta med att ha på mig dom. Men till våren ska jag ta fram dom! Även i dom här byxorna fick jag en riktigt snygg röv. Visst är det underart!





Hittade även de här jeansen i måndags. Så nu har jag lite fler byxor! Något som jag vill hitta tills på torsdag skulle vara ett par nya skor. Annars så börjar jag tycka att jag har allt man kan önska sig. Fast saknar många kläder som tyvärr är kvar nere i jönköping...




Någon som vill komma hem till mig och titta på Desperate Housewives?någon?


Kommentarer
Postat av: thea

sv: tack så mycket! och detsamma, :)



ååh, desperate. tycker att det ska ta och börja igen, hrm.

2010-01-30 @ 12:00:59
URL: http://tthea.blogg.se/
Postat av: william

Aaah Desperate Housewives:D Ge mig^^:DDDD

2010-02-01 @ 20:15:39
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0