En lugn söndag!


Addan och Nadia


Det har varit mycket som ska firas de senaste dagarna. Nästa helg blir det Nadia som ska ha sin "jag är hemma fest". Det är fullt upp i mitt liv just nu. Jag har otroligt mycket att tänka på. Jag är medveten att jag måste bli bättre på att uppdatera min blogg!



Foto: ifrån torsdagen


Titta vad fin jag var på min fest i torsdags. Det blev lite kallt på slutet måste jag säga. Men jag är otroligt nöjd med byxorna. Vi får se när jag tar fram dom igen!? // kramar


Kommentarer
Postat av: Ka

Hej .

i min blogg just nu så har jag en tävling där du kan vinna en länk ! det är bara att svara på 3 enkla frågor ! kolla bloggen för mer info & för att delta ..

hoppas du är med ! :)

2010-01-31 @ 18:29:03
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0