Uppsala - Östersund




Det har varit mycket att tänka på den senaste tiden. Det känns som att jag är upptagen med att inte göra någonting. Nästa vecka kommer jag tis till lör att besöka min Gudmor och hennes familj i Östersund. Jag ser fram emot att komma bort. Känner att jag behöver en liten resa nu. Tyvärr vet jag att det kommer vara as kallt uppe i Östersund.



george clooney


Även george clooney är i Östersund nu för att spela in en ny film. Tänkte ta reda på vart han bor och vart man skulle kunna hitta honom. Jag har mycket tid till att vara spion eftersom Helena och magnus är på jobben under dagen och barnen på dagis.


- Det kan bli en rolig resa!


Kommentarer
Postat av: strömma

Hej hopp



Just nu är det bara -2 här i Östersund och jätteskönt ute.

Så du kommer till Östersund när den härliga vårvintern är på gång här.



Clooney har redan lämnat stan, så du får tid över att spana på annat istället ler.



Natthälsningar ifrån Östersund



strömma

2010-02-08 @ 01:37:11
URL: http://lojrom-vittvin.blogspot.com/
Postat av: Petra ♥

hitta du honom??? :P

2010-02-08 @ 12:26:14
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: daniella

Kortet du har på östersund, mikael frisk som har tagit kortet är en vän till mig. Du får säga till när du kommer upp så kan vi umågs.

2010-02-08 @ 12:31:51
Postat av: Anna

Hälsa George från Anna han stötte på på Mynt i Miami ;)

2010-02-09 @ 16:56:41
URL: http://miamilive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0