sweet 22 på Berns


På Lyxiga Berns kommer jag och Nadia fira att vi fyller år!


Nu är det som så att jag snart fyller 22år. Tyvärr hade det kanske varit roligare att fylle 20år igen. Nu går inte det. Att fylla år är en viktig grej för alla. Sen finns det dom som säger att dom inte vill bli firade. Det vill i alla fall jag. Och eftersom 2009 var ett slitet och tråkigt år, ska vi nu 2010 krydda upp allt igen.


Nadia är den där tjejen som alla tycker är lyxig. Hon kom på att vi skulle fira oss på Berns i sthlm. Självklart tyckte jag. Den 12e mars är det fest hemma hos mig och i Uppsala. Men den 13e mars kommer vi festa vidare nere i sthlm. Januari var en grym månad och jag förstår redan nu att mars också kommer vara GULD!!!


- ibland är man bäst på fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0