Roast på Kalmar feat. Addan




Måns Möller har Roastat mig !!

Igår tisdag kväll var jag på StandUp på Kalmar. Men jag tycker nästan att dom borde kallat kvällen för Roast på Kalmar. Måns Möller var bland många andra där. Ibland är det inte bra att få bästa platsen längst fram som jag fick. Under dom 60min som Måns Möller stod på scen tror jag att han hånade och drev med mig i 15min, hahaha!


han drev om att jag var ifrån Jönköping, Colombia, var konstvetare och hade färgat håret ljusare. Han var grymt rolig och hade många elaka skämt som alltid föll tillbaka på mig :P men det var riktigt roligt. Och jag vill tacka alla som var där för en trevlig tisdagkväll. Det här måste vi göra om :)


puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0