Höga krav!


Nadia på Hennes V.I.P fest på Pure!


Jag tror hela Uppsala hörde om Nadias lyxiga "välkommen hem fest" som hon hade på Pure i sthlm. Hon och hennes vänner hade allt ifrån ett eget VIP rum,toa,rökrum plus en egen bar och dansgolv. Jag skulle gissa att snubben som bjöd på det här kalaset la ut ca 20 000kr.



Ifrån vip avdelningen på Pure


Alla vi näravänner till Nadia vet att hon är omtänksam och fin. Men hela hon är lyx! Därför gissar jag att våran "22 plus 23års fest" kommer bli jävligt grym. Så blir det när två party glada människor firar ihop. Den 13mars kan bli årets fest då vi ska fira oss på lyxiga Berns i sthlm. Nu måste vi börja planera inför festen! Det ska bli så roligt att få göra denna kvällen med dig Nadia, Love u!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Det ska bli en ÄRA att få ha dig som min kavaljer & bästa vän under denna storslagna kväll! <3

2010-02-10 @ 18:13:36
URL: http://dearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0