Daniella







Daniella och jag skulle fika idag på Paus i Ösund. En fika blev en öl, men visst kan sånt vara trevligt. Ösund är väldigt likt jönköping måste jag säga.


Därför är Östersund och Jönköping lika!

1. Båda städerna ligger nära en storsjö!

2. Båda städerna har en dålig gågata!

3. Exakt samma bussar!

4. alla känns så kristna!

5. det finns inget uteliv eller någon bra nattklubb!


Men östersund har en djurpark som jag hoppas få besöka senare i år. Älskar djurparker. Sist jag var på ett Zoo var 1999. Idag ska jag i alla fall åka hem till Uppsala, det ska bli roligt att träffa min mamma som är där. Men det kommer va tråkigt att säga hejdå till Helena, Magnus och barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0