Addans helg!!




Efter en vecka full av saker att göra kommer äntligen en helg. Imorgon som jag skrev tidigare ska jag träffa Nathalie Maliks. Känner på mig att det kommer bli trevligt. Senare på kvällen ska jag faktiskt på bio. Inte ofta som jag gör det. Lite shopping hoppas jag självklart på.


När lördagen kommer ska Nadia ha sin "jag är hemma fest". Vi får se vad det blir för form av utgång? Allt kan gå så fel när jag och Nadia är ihop. Crazy!! Men jag känner att Uppsala gänget börjar komma igång nu.


I huvudet på addan just nu!


Jag börjar nästa bli rädd för att livet leker. Det har varit en bra start på det nya året. Jag är väldigt tacksam. Många av vännerna är tillbaka i stan vilket är kul. Jag trivs jättebra i min lägenhet. Jag tror att våren på Universitetet kommer bli bra. Och jag ser fram emot nästa vecka i Östersund.


Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: hahah är det mig du menar ? :O

Tack i så fall (A)



2010-02-05 @ 16:17:52
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0