Comeback




För 1550kr fick jag en ny as snygg frilla & hårfärg. Sofia är bäst! Köpte smycken senare på dagen. Tog en fika med min darling Lenita. Imorgon är mitt garden party. Det som stör mig är att de är sol ikväll! Slår vad om att det kommer regna imorgonkväll :P



Imorgon var det nästa 2veckor sen jag drack alkohol. Det klär inte mig att vara nykter. Jag bjöd mina gäster till 19:00. Eftersom jag känner mig själv bra så vet ja att jag kommer börja dricka vid 16:00. Om någon vill komma tidigare är det bara att slänga iväg ett sms :)


Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Lova

sv: haha, tycker själv inte det är så jätte intressant men ;)

2010-08-10 @ 20:06:28
URL: http://fjunet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0