You are the thunder and I am the lightening




Fredag och jag vet fortfarande inte vad som händer i helgen. Jag är en sån person som tycker det är kul att veta vad helgen kommer bjuda på. Vi får hoppas att något roligt händer ikväll.


Den blyga addan.


Jag kan säga som så att jag hade lite myskväll igår! Min poäng är att då kom jag på att jag är bryg. Jag är pryd och blyg av mig. Det är inte många som vet om det. Men nu vet ni alla det. Jag är nog ganska classy. Från och med nu ska jag ta fram den blyga och lite oroliga addan i mig. Han är ganska söt och jag tror ni skulle gilla honom. Igår dög det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Gustav

(Härlig bild btw :D)



Jo, det är faktiskt nice att vara här. Inte så jättestort utbud på uteställen dock, men alla ligger inom krypavstånd från varandra så det är rätt nice. Har dock tröttnat lite på krogen, så därför är jag sällan ute tyvärr..

2010-04-09 @ 15:41:04
URL: http://gustavbonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0