Tisdag på stan!


Idot foto?


Idag har det varit en lång dag. Vaknade 08:00 och innan 12:00 hade jag och mamma varit på Ikea plus storhandlat. Förstår inte hur jag orkade. Inte konstigt att jag är helt slut nu ikväll. Blev en fika på stan med tjejerna också!


Det bästa idag var när jag och rebecca tog en öl 18:00. Tror inte jag kan skriva allt som hände för folk kommer förstå förmycket. Men jag trodde inte att man kunde ha så roligt på Terassen en tisdag!? Rebecca vad skulle jag vara utan dig? Du är min guldsten. Imorgon jobbar jag och Becca på att festa, vi är inte som alla andra barn. Vi vill ha kalas varje dag!


- Nu är tisdagen slut och även addan....


Kommentarer
Postat av: ebba

sv: haha, tack så mycket addan! fin blogg :)

2010-04-07 @ 05:29:39
URL: http://ebbacarlsson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vill me på öl!!!

2010-04-07 @ 12:04:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0