Jersey Shore




Sen några veckor tillbaka har mina söndagar varit räddade. Tack MTV och Jersey Shore För att ni bjuder på allt som svenska Paradise Hotell inte kunde ge. Osmart av tv6 att tro att Paradise Hotell skulle bli lyckat.





Tjejen som drar upp serien heter Snooki. Ni måste bara kolla in henne. Hon är så jävla skön. Hon är as kort, as full och as dryg. Och det gillar vi att se i tv! Hon är alltid så glad över ingenting? why?





Det roliga med Snooki är att hon alltid ska gå runt med sin fula bulle på huvet. Fast nu börjar jag faktiskt tycka att hon är ganska söt i den. I USA har hon på kort tid blivit väldigt populär, vilket jag kan förstå.





I sommar kommer dom spela in en del2. Så hösten 2010 blir också räddad. Men kolla in Jersey Shore på söndagar/ MTV. Och killarna är jätte sliskiga, man blir nästan lite äcklad....


Kommentarer
Postat av: Heavy

jag HATAR Mike -the situation- ful jävla tönt! alla andra är awesome :)

2010-04-28 @ 19:56:44
URL: http://hannissexu.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha va roligt att du gillar showen. de va i miami för nån vecka sen och dom va portade från alla bra klubbar här för ingen gillar dem ; )

2010-04-28 @ 20:09:48
URL: http://miamilive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0