dagdrömma




Godmorgon. Idag slog det mig att jag borde lära mig drömtydning. De senaste kvällarna har jag vaknat upp utav att jag drömt att jag hånglat. När jag är i mina drömmar blir jag så sexuell!?? Varför det när jag inte är de i verkligheten? Trevligt att hångla i sina drömmar, för då behöver jag inte göra sånt snusk IRL.





***** är någon som jag ofta brukar dagdrömma om. Nu har ***** börjat höra av sig igen på riktigt, och jag är lite sugen på att ses. Tror det var i september som vi träffades senast.



sen tycker jag folk kan sluta ringa på min hemtelefon 08:44!



Kommentarer
Postat av: Gabbanz

Tack :)

2010-04-06 @ 17:40:44
URL: http://gabbanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0