upp och ner




Usch vad jag slösade pengar igår, vad fan tänkte jag på kan man fråga sig? Idag började allt så upp och ner. Kom precis hem efter att ha sovit över hos Bobban vilket alltid är mysigt. Försöker styra upp mitt liv vilket inte går så bra. Men vad ska man göra? Vill bara att ni ska veta att jag hade väldigt roligt igår.


Igår tog Christian med mig på en Modevisning. Det var nog bara jag som var full i publiken, alla andra tittade på modellerna men addan tittade på baren. Det jag tänkte på när jag var där va att svenska killar inte har någon stil! Har inte ni tänkt på det också? Det är något med den svenska mannen. Det spelar ingen roll hur dyra eller fina kläder vi tar på den svenska mannen, han kommer alltid att se ut som skit. Många av killarna igår ( inte modellerna ) bar inte upp sina "dyra", "fina" kläder....


Ikväll fyller min vän Jasmine 24år, GRATTIS!! Vi ska ut och äta 20:00 på Kho Phangan som ligger vid Övre slotts. Jag tror det kommer bli en väldigt fin lördag kväll, nu ska jag bara hitta något att klä på mig.




1 oktober gästar addan jönköping.


Sist jag var nere i Jönköping, det var 5juni. Nu är mamma as sur och tycker att jag har lämnat dom? Vad gör man inte för att göra familjen lycklig, joo jag ser till att komma ner. Ska jag va ärlig vet jag att det inte kommer bli roligt. Jag orkar för det första inte åka buss i 5timmer. När jag kommer fram kommer man hämntas upp utav en sur mamma. Efter en stund kommer vi börja bråka i bilen vilket kommer få mig att vilja hoppa på bussen igen och åka hem. När vi väl är uppe på stensholm kommer jag störa mig på deras fula,äckliga,skabbiga katt som dom har. Hon är så jävla ful, kan inte den katten dö så vi kan köpa en fin katt?


Sen kommer säkert (tyvärr) pappa vara för trött för att orka prata. Han kommer säkert ligga och vila i sängen. Min bror Adrian kommer som vanligt vara elak,otrevlig,spydig och allt annat som man inte vill se. Det roliga är att om jag säger något fult då blir mamma jätte arg, men Adrian får gärna gå runt och häva ur sig dom mest vidrigaste sakerna.


den här gången var jag i alla fall smart att jag inte köpte en biljett tillbaka till uppsala. Tänkte nämligen att jag vill inte vara bunden till att stanna i 4 dagar. Utan om folk är dumma i huvet så går jag ner och köper mig en resa hem när jag vill. Ska bli spännande och se hur trevligt jag kommer ha det i Jönköping. Och kan nån svara på vad jag ska göra under den helgen?Det finns ju förfan ingen nattklubb i den staden????Verkar som att addan kommer få en vit helg, helt otroligt...


Kommentarer
Postat av: Juliette Amelie

Gud vad oförskämd du är Andreas, skärpning nu!



Tänk på dina rara vänner som du iallafall har kvar här!

2009-09-26 @ 16:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0