Tack och förlåt



du är ett plus i livet

Du är en riktig kompis. Jag är så glad över att du ställer upp för mig så mycket som du gör. Trodde inte att du skulle göra det om jag ska vara ärlig. Jag funderar varje dag på hur jag ska göra för att visa dig hur tacksam jag är. Önskar alla hade lika tur som jag att få ha en vän som dig.

du är ett minus i livet

Jag orkar inte bråka eller vara elak. Så därför låter jag dig tro att jag tycker om dig. Fast ska jag vara ärlig så tycker jag att du är patetisk och du äcklar mig. När folk pratar om dig blir jag bara så trött.

den där ****** ;)

Jag vet inte vad folk tror om mig. Eller okej klart man kan gå på stan och se massa snyggingar. Men det är inte ofta som jag börjar dagdrömma om personer i min vardag. Det stör mig lite att du gör mig intresserad för jag vill inte att det ska bli något "vi". Du ser jättebra ut och du är verkligen någon som jag skulle kunna bli ihop med. Fast ska jag va ärlig så har jag inte tid med sånt nu, det får vänta. Jag hoppas inte vi kommer ses på ett bra tag. Måste ta död på intresset som jag har för dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0