Rädda mig


Addan och Xtina!

 

Hahahaha jag dör, det här är inte sant. Måndagen börjar helt åt helvete. Jag drar till banken två gånger tyvärr för jag hade så otroligt mycket att fixa där. Bara det var ett helvete skulle jag vilja säga. Äter ingen mat men när klockan blir 13:00 fick jag i mig lite. Ni ska vara glada som inte träffade mig innan 13:00 för jävlar vad sur jag var.

Lite senare på dagen åker jag till min studentlägenhet eller studentrum säger man. Fast jag vill kalla den för 3e världen. Studentrummet ligger i fina Kåbo, inte alls fel om jag ska va ärlig. Men snälla kom igen, huset ser ut som om vi är i Ryssland. Jag skäms över mitt lilla äckliga rum. Nu återstår att se om jag kan rädda det som går för att göra det lite fint? Jag kan bo här i max 3 månader, sen måste jag få en fin 1a igen. Varför får inte jag bo fint för när alla andra gör det?

Jag är i alla fall glad över tiden hos Johanna. Gud vad glad jag är över att jag fick bo hos dig, det är tråkigt att inte göra det mer. Fast å andra sidan kommer vi två ses igen :)

- god natt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vår tid i min ruttna lägenhet var bäst! Fast den tar ändå inte slut, du blir min extrainneboende ändå! WOHO

2009-09-19 @ 13:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0