Miss Universe 2009


Stefania Fernandez


Miss Universum 2009 är en skönhetstävling som gick av stapeln på Bahamas den 23 Augusti då den nya Miss Universum kröntes. Miss Universum 2008 vinnaren Dayana Mendoza krönte sin efterföljare Stefaniá Fernandez (Venezuela). Sverige representerades av vinnaren av Miss Universe Sweden, Renate Cerljen från Staffanstorp, som hammnade bland de 15 främsta.


Personligen förstår jag inte hur sverige kom så bra till? Herregud vilken ful jävla ödla vi skickade till Bahamas, varför tänker vi oss aldrig för? Jag förstår att Stefania tog hem priset! Venezuela vinner hela tiden, men det är inte konstigt eftersom alla snygga människor kommer ifrån Sydamerika. Inte ofta man hör att snygga människor kommer ifrån Sverige i alla fall. Jag skulle inte kunna ha sex med en svensk...
- nu ska jag på bio!

Kommentarer
Postat av: Juliette Amelie

Efter lite research (på wikipedia x)) så visar det sig att venezuela faktiskt ligger på andraplats i antalet vinster. På förstaplats ligger Usa :)

2009-09-23 @ 18:20:00
Postat av: ?

Vet inte vilken planet du ramlat ner ifrån för du måste ha slagit i skallen om du tycker Renate ser ut som en ödla?? =/ , ps, har du sett dig själv i spegeln kanske? Du ser ju för fan ut som en helt egen art i detta universum! =/

2010-05-19 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0