Life is a flower




God morgon Bloggen idag är det söndag! Vaknade upp hemma hos Johanna idag efter att vi kom hem från Vdala igår. Varför funkar ingenting som man vill? Vi tänkte kolla på Disneyfilmer men våran video vill inte? Det är faktiskt min söndags grej att slå på någon mysig disney film. Nu får vi tänka om :(

Den här veckan har faktiskt varit konstigt lugn, jag blir nästan lite förvånad om jag ska vara ärlig. Även igår på Vdala var det lugnt. Var där med Johanna &:co och tog en öl. Blev rätt tidig hemgång för min del. Jag har fortfarande ont i mitt knä. Förstår inte hur jag kunde flyga av min cykel så jävla hårt?





Gissar att nästa vecka kommer bli rolig! På måndag ska jag till SVT/UR och filma en sista gång. Frågan är vad man ska ha på sig? Känner mig inte så redo eftersom mitt knä är helt sabbat, men jag får göra det bästa utav det.Även mitt högra öga är lite svullet så jag hoppas det blir bättre tills imorgon. Kommer bli tråkigt att detta är sista gången som vi filmar till Reality serien. Ska jag vara ärlig är jag väldigt nervös över hur jag kommer framstå i tv. Jag vet att det finns folk som tror att jag är helt dum i huvet. Och det beror på hur jag har valt att skriva om mig själv i bloggen. Ta mig med en nypa salt kära läsare. 


Sen fyller min kompis Jasmine 24år nästa vecka. Skulle va kul att gå ut och fira dig. Älskar när folk fyller år, då blir det alltid extra roligt. Men det börjar bli jobbigt nära min födelsedag tycker jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0