Jag kan inte sluta tänka på er två




Hahaha när ska allt ta slut undrar jag? Shit vilken vecka det har varit och nu är det bara onsdag. Jag vet verkligen hur man ska göra för att låta livet förbli en fantastisk fest. Jag är otroligt sliten i kroppen idag, men jag vill tacka snubben som körde hem mig igår. Han var så snäll!Sen vill jag be vakten på Bryggan som slängde ut mig att dra åt helvete. Varför ska alltid nån förstöra min kväll?





Jag har en lista i huvet på folk som jag gjorde bort mig för igår. Man kanske borde kontakta alla under dagen och säga som det är - förlåt för att jag var fullare än dig. Det är i dom här bakis dagarna som jag behöver min bästa kompis Rebecca, med henne på höger sida kan inget gå fel.





Jag blev lite glad igår när jag fick höra att ***** inte verkade må så bra. Rätt åt dig vill jag bara säga. Väntade på att den här dagen skulle komma. Jag mår bra av att veta att du mår dåligt.



Älskar min sambo Johanna!

Och jag måste säga att jag älskar varje dag som jag har ihop med min underbara sambo johanna. Vi har så otroligt roligt ihop. Det finns inga gränser för vad vi inte kan göra. Och våran lilla vän sören är också en pärla i vardagen. Imorgon ska min "klass" ha fest på smålands nation, jag tror det blir många ifrån klassen som kommer. Jag tänker i alla fall ta med mig johanna så hon får se alla människor som jag har snackat skit om under veckan. Tror att torsdagen kommer gå helt åt helvete om jag ska va ärlig. Det brukar slå så fel när addan dricker sprit. Jag tror bara det är mina nära vänner som har kul när dom festar med mig. Alla andra tycker att jag dricker för mycket sprit och säger för hemska saker.

Ps. Jag är nyklippt och är as sexig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0