I've gotta say respectfully




Tisdag morgon vaknar jag upp i fyllecellen, eller jaa ni vet mitt studentrum som luktar piss och rök. Kanske för att jag röker i min "säng" men i alla fall. Klockan var 11:00 på morgonen och jag hade hela dagen framför mig.


Det är inte många dagar kvar tills jag kommer ner till småland igen. Terre,Maggie,Juliette-Amelie är tre namn som jag vet att ja kommer träffa. Nu får inte mina vänner i uppsala ha värsta festen i stan när jag är borta. Mamma är helt överlycklig över att sin favourit sån kommer hem. Mamma älskar mig mest det vet vi ju alla. Fast pappa är den som gör att jag vill komma hem. Jag tror inte folk förstår hur ofta jag tänker på dig. Du skulle aldrig ha blivit sjuk, det skulle någon annan kan man tycka.


Till den jag saknar mest!

Det är svårt att förklara den kärleken som jag har för dig. Det finns ingen som jag har lika mycket respekt för som jag har för dig. Det är bara när du är med mig som jag är 100% lycklig,trygg och glad. Du har gjort allt för mig och jag vet att du kommer göra så mycket mer för mig. Jag kommer alltid vara ärlig,lojal till dig. Utan dig i livet skulle jag ha det svårt. Det är du som får upp mig när jag inte vill stå. Du vet vem du är älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0