I Want You To Want Me



Söndag eftermiddag.


Igår kväll var vi ute och firade Jasmine, vi var på en ny jättefin restaurang på övre slotts. Ett bra tips vill jag lova, dom hade underbart god mat. Hoppas inte det dröjer länge tills jag besöker den restaurangen igen. Det blir ett plus i kanten till mig eftersom jag var helt nykter igår! Tog inte ett glass om jag ska vara ärlig. Fan vad synd att det inte var igår som jag var på dejt, det var en sån perfekt kväll.





Idag är det en såndär trög söndag som man inte vet vart man ska göra av den. Jag är pank och har supit bort min cykel, så idag tänkte jag gå ner på stan och leta efter min cykel. Tur att mamma inte vet vad det är som jag håller på med. Nästa vecka ska jag ta tag i mitt liv innan jag åker ner till Jönköping.



Vissa "parasiter" genomgår komplicerade livscykler där de parasiterar på olika värddjur i olika stadier av sitt liv. Bland djuren dominerar maskar, insekter, kräftdjur. Parasiten lever normalt av kroppssafter från värddjuret, antingen genom att suga blod eller genom att leva i matsmältningsorganen. En parasit som alltid dödar sitt värddjur (mycket vanligt inom insektsvärlden), kallas vanligtvis parasitoid.


.....På tala om en vän till mig som jag är rätt trött på.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Gulligt med cykeln!

2009-09-27 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0