En bild säger mer en tusen ord

God morgon bloggen!

Som många vet var det igår jag var ute med min klass (konstvetenskap). Min plan var att dricka lite för att inte bli för full. Tyvärr drack jag en liter vin hemma så redan när jag kom ner till stan 19:00 var jag full. Jag kommer inte ihåg mycket ifrån igår men det som jag kommer ihåg tänkte jag berätta för er.

1. Det dröjer inte länge tills jag spyr inför hela klassen på gatan utanför bryggan. samtidigt ser jag ****** som jag hade på gång med förra sommaren, pinsamt pinsamt. Jag tror inte vi två kommer få något ihop.

2. Nån brud i klassen tar kort på mig när jag trillar och jag blir skit sur. Vem fan tar kort på någon som behöver hjälp? Aja, jag får väl bjuda på den. Men jag hoppas inte bilden kommer upp på facebook....

3. Jag är ganska elak emot ***** i min klass. Varför vet jag inte, men det är något som gör att jag stör mig på ***** när jag blir full. Jag får säga förlåt (igen) på måndag gissar jag. Kan förstå om du hatar mig för jag är inte så trevlig.

4. Ett stort plus till smillan för att du är min vän. Hade inte vi varit vänner skulle jag hoppat av konstvetenskap. Visst är dom andra helt ok men det är du som festar lika hårt som mig. Jag gillar att vi har samma stil och kör lika hårt.

5. Och tack till herman i klassen, jag trodde du hete viktor. Men i alla fall. tack för att du såg till att jag fick en taxi och kom hem. trodde aldrig jag skulle kunna ta mig hem. du hjälpte verkligen mig.

Sen undrar jag varför ingen annan i klassen blev lika full som mig. Vad är ni för pussy? Kom igen, till nästa klassfest hoppas jag att det är fler som spyr och gör bort sig. vill inte vara själv....

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men Addan d här låter ju inge vidare alls.

E d så du tycker att en rolig kväll ska se ut?

Skadar du dig själv eller andra har du problem med drickan :/



God Bless

2009-09-11 @ 14:25:26
Postat av: tovan



HEEEJ!!

Förlåt för att jag inte svarade på smset om Sami men min mobil har fått en störd smäll så de tar skitlång tid att messa. För att svara på din fråga så nej, jag känner nte honom, han är kompis till några andra kompisar :)

Och för det andra tyckte jag INTE att du gjorde bort dig, nästa gång är det någon annan som spyr och bråkar ;) pusspuss Tove

2009-09-11 @ 18:55:16
URL: http://fatgirlslim.blogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

haha, tänkas så illa det kan gå :)

Gillar din blogg förästen :)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0