Em off the showroom floor, not the used car lot



Britney Spears & Russell Brand 2009 VMAs Commercial

Nu är något fel här hemma. Johanna och hennes vänner gick nyss ut på krogen. Och Addan ville vara kvar hemma ensam ikväll? Hur ofta händer det att jag av alla människor säger nej till en utgång? Det här är inte bra för mig, men vad ska jag göra. Var helt död när jag vaknade idag. Sen vill jag inte gå ut med tanke på hur mycket jag gjorde bort mig igår.

Men imorgon blir det en jätterolig lördag tror jag på. Först ska jag träffa min kära vän Jasmine som har varit i norige i tre månad, längtar så efter dig. Till kvällen kommer Danny och då ska alla vi dra till salt för att supa sönder oss där en sista gång denna sensommar.


porr.sprit.gräs
Det finns tre saken som jag tror alla killar är svaga för och det är porr.sprit.gräs eller har jag fel? Tänkte på det idag när jag åkte hem ifrån sthlm. Alla människor gillar porr, så är det bara! Det är synd att det är få som vågar stå för det. fast jag måste säga att sprit är bättre en porr. Jag älskar sprit och tycker inte det är fel och dricka så ofta som möjligt. Där emot har jag svårt att tro att folk tycker gräs är bättre en sprit och porr. Gräs blir man bara off utav, i alla fall jag. sprit och porr gör att jag blir på G, är inte det undrbart?

 

- godnatt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0