"at least when i go drinking, I get a ride home from the cops!!"



Äntligen, okej att jag har börjat klaga men det är för att det inte händer något i mitt liv. Jag må vara skit snygg och är en pärla på att supa skallen av mig. I oktober lutar det åt att jag går in i tv studion för att medverka i ett nytt program som ska gå på tv4 redan till hösten.

Mer vet jag inte om jag får berätta, men jag blev glad när telefonen ringde. Jag är för snygg för att inte synas i tv vet jag att många tycker. Förutom det här tv4 jobbet som jag kanske ska göra har jag lite andra tv jobb på G. Det är inte lätt men man måste ligga i. Frågan är vem man ska ligga med för att det ska verkligen gå? Jag är öppen för allt, lite sex skadar inte för att få ett bra tv jobb.

- bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0