You Keep Asking How I Am, And Watching What I Do.


You're Waiting For The Chance...


Nu sitter jag är hemma en fredagkväll, gissar att ni alla blev förvånade. - Addan hemma en fredagkväll är lika ovanligt som snö i afrika. Nu är det som så att jag är hemma hos mina föräldrar så jag har inget annat att göra en fredagkväll. Jag är glad att det är så många som vill träffa mig nu när jag är nere i jönköping. Jag ska försöka ge er alla god tid att umgås med mig. Det är roligt att träffa sina vänner ifrån skoltiden.

Och visst har jag tur som inget uppsala samtal har haft ikväll! Är as rädd för att mina underbara party vänner ska ringa och berätta hur kul dom har ikväll. Jag vet att ni kommer ha roligt ikväll och ni vet att jag har det lugnt. Vaknade kl 09:00 på morgonen av att pappa ville umgås. Vad ska man säga till världens bästa pappa? Jag tog på mig kläderna (as trött var jag) och gick ner till köket och pratade med honom. Jag är glad över att äntligen få träffa honom igen, har saknat han mer än vad jag säger att jag har gjort.


- nu ska jag lyssna på musik!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0