walk of shame...


Underkläderna var på i alla fall!


Herregud vilken Lördag det blev ( för oss alla ). Jag vet inte vad jag ska börja? Kvällen började med att ***** kom hem till mig, och aaa ni kan ju gissa vad vi två gjorde i mitt lilla studentrum. Det finns bara två saker jag gör i mitt äckliga studentrum och det är sova och aaa ni vet vad.


Senare på kvällen var jag hemma hos min kompis Johanna, men efter det blev det utgång. Träffade upp lite vänner ifrån klassen på en nation i stan. Planen var att vi skulle va kvar och festa tills 04.00 då nationen stängde. Efter all sprit jag fick i mig ville jag bara hem. Tydligen vaknade jag idag upp hos min klasskompis kompis? Varför vaknade jag upp där?


Jag tycker det är så jävla pinsamt och vakna upp hos folk man inte känner. När ska man gå?Vad ska man säga? Vad ska man göra? Allt blir alltid så jävla pinsamt. Och hur kul tror ni det är att lukta sprit och se ut som en HORA hela vägen hem? Det är jävligt jobbigt. Jag tänker aldrig mer följa med någon hem för att sova. Nej nej, jag tänker gå hem till MIG!!! Folk i den här stan börjar väl snart undra vad jag gör? Jag skäms över att jag söp bort min jacka igår också, kul för mig.


-  Nu ska jag hora på Burger King, love me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0