utanför civilisationen




Godmorgon. Shit vad det är bevisat vilka som vill fortsätta ha kontakt med mig, haha! Roligt att folk som jag inte trodde hade tid, faktiskt hör av sig och vill ses nu när jag är här. Som lilla sötnosen Lo sprang jag på av en slump igår och hon var jätte sugen på en fika på måndag, självklart. Sen finns det dom som jag trodde skulle vara på och ringa mig, fast det har dom inte gjort. Strunt samma, jag tror aldrig jag såg er som riktiga vänner. Somliga har jag verkligen växt ifrån, jag har förändrats men det har inte dom.





10 poäng Till terre som kom och träffade mig på stationen när jag kom i torsdag. Hade varit roligt ifall fler var där, men det var gult att se dig. Du har verkligen förändrats och då till det bättre. Det är bra att du är singel terre, nu har du möjlighet att förverkliga dina drömmar. En tjej som du borde ge dig ut i världen eller lämna stan snart. Du har för mycket talang,utstrålning och personlighet för att bli kvar i en rövpullad småstad som jkpg. Ge dig ut nästa år älskling och gör något galat. Jag älskar dig. Och jag tror på dig.





Saknar Uppsala!


Okej bara så alla vet kan jag redan nu berätta att jag ska fira juldagen i Uppsala/sthlm. Gjorde ett försök förra året och firade juldagen i Jönköping. Det var så jävla tråkigt, tror jag och mina vänner var på 8glas. Varför jag tog upp det här nu var för att jag var ute med en vän igår. Eller ute vill jag inte säga att vi var. Vi tog en kvälls fika på ett skabbigt fik som heter Claras. När dom stängde 23:00 tänkte jag och min vän ta en promenad genom stan innan vi tog bilen hem.


När vi gick förbli dom coola nattklubbarna Olerys, Harrys, Karlssons förstod jag två saker. Det första var att jag inte kunde fira juldagen här igen. Den andra var att om jag skulle gå ut i jkpg skulle jag inte alls ha roligt. Skulle inte spela någon roll om jag gick ut med mina bästa vänner, jag hade inte haft kul. Gud vad med bönder det var överallt, jag är ovan att se sånt måste jag säga. Att vandra runt i "centrum" en fredagkväll i Jkpg var som att besöka skansen. Folk såg ut som apor och flodhästar, det jag önskar var att ha en kamera. Skulle vilja ta kort.



- puss och kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0