That being said, “STALKER's”




Hahaha tyvärr var inte onsdagen en rolig dag. Ni ska bara veta hur jag vaknade upp. Efter att ha varit i skolan hela dagen gick jag hem till Johanna oh drack en massa öl. Ibland är det skönt och framför allt när man inte har varit full på över en vecka. Lite senare på kvällen träffade jag upp några ifrån klassen för att ta en öl och spela pingis.Shit asså när jag skulle ta mig hem. Jag har för mig att nån äcklig neger försökte hjälpa mig in? Jag kommer inte ihåg, sen tror jag att jag var inne i köket och åt upp allas mat? Plus att det luktar bajs här inne, jag mår illa. Bara inte man träffar på den lilla negern igen.


Och på vägen hem igår ( fylle rundan innan jag hittade hem ) pratade jag i telefon med christian och Danny. Jag måste ringa Danny och fråga honom vad jag sa till han i telefon? Jag har för mig att jag var jättetrevlig och sa att han var en underbar skådis som kommer lyckas en dag. Jag tror att samtidigt som jag sa dom fina orden så la jag en spya? Men jag blir lite orolig, det är inte vanligt att jag säger snälla saker till en annan människa, framför allt inte på fyllan?


That being said, “STALKER's”

Asså förlåt men snart kommer jag skriva personens namn, mobil nr och adress för jag börjar bli så jävla trött. Eller lägga ut bilder på dig i bloggen? Tro mig, johanna vet att jag inte överdriver. Jag har faktiskt en stalker som ringer och smsar mig hela jävla tiden? jag vet inte vad jag ska göra. Det är klart att det är lite sexigt. Men samtidigt så börjar man undra om du är helt obsessed? Jag tycker du är skit snygg och vi har haft trevligt när vi började ses i hemlighet. Fast nu vet jag inte om du börjar gå för långt? Kan du inte följa efter någon annan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0