Terre tog över Uppsala


(fler foton kommer)


Nu är det måndag.Det har varit en otroligt grå och trist måndag.Har sovit hela dagen i skolan och jag förstår inte varför eftersom jag sov bra i natt?Gissar att jag bara börjar bli höst trött.Ska försöka va lite seriös denna veckan i skolan. Hoppas i alla fall att vi i klassen kommer ha nån form av maskerad till helgen, fast det verkar inte bli så.




( Uppsala älskade Terre och terre älskade Uppsala )


I helgen var äntligen min kära vän Terre här i Uppsala för första (men inte sista) gången. Tyvärr är min dator jätte trög så alla bilder ifrån helgen kommer komma upp, snart hoppas jag. Jag är så glad att du kom upp Terre. Det blev en jävligt galen helg men så brukar det ju bli när vi två träffas.




( Terre älskar sin lilla addan )


Ni vet hur det är när en vän kommer på besök. För mig var det viktigt att planera helgen noga så att Terre fick vara med om så mycket som möjligt. När man planerar för mycket brukar det inte bli som man tänker sig. Lite så blev det i fredags kväll då jag och terre helt plötsligt hamnar i en bil med en blatte. Vi var jävligt fulla och det tror jag nog att han som körde var också. Vi åker hem till honom, vad vi gör där ska vi inte tala om. Efter en stund kör han hem oss? Det roliga är att med tanke på hur full jag var så förstår inte jag hur vi tog oss hem. Det var ett under kan jag lova. Ibland har addan och Terre tur!


fler bilder ifrån den här underbara helgen kommer på Facebook och bloggen. Men tyvärr är min dator trög som fan så¨det går inte så bra. Ett under att jag orkar blogga. Puss på er!



Kommentarer
Postat av: TERRE

ÅÅÅH HAHA :D:D du skriver så vackert! du är så fekking bäst! <3

2009-10-26 @ 22:07:59
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0