sweet teaser




Asså jag är så jävla missnöjd just nu. Mina tre bästa vänner är så långt ifrån mig som man bara kan vara. Förstår inte hur mycket jag saknar er. Alla andra verkar ha sina nära vänner på plats där dom bor, men inte jag. Har börjat bekanta mig med lite nya människor som jag hoppas ska kunna bli nära vänner till mig. Fast jag ska inte klaga när min höst är så otroligt soft. Tycker mest att jag bara festar och dricker gratis sprit. Snackade med en vän i jönköping här om dagen. Då förstod jag hur mycket bättre jag har det som lever här upp och har möjlighet till så mycket fest.


Det är bara fredag och jag kan redan nu säga att under veckan träffade jag uppsalas största nolla. Ni vet hur jobbigt det blir när man står ett gäng och pratar och sen är det en i gruppen som inte passar in. Jag vet inte hur jag ska förklara så att ni förstår. Den här killen i alla fall gjorde mig så jävla äcklad. Han är jätte trevlig, absolut. Hela han är bara så jävla ful,efterbliven,pinsam,nördig,dålig. Och vad skulle jag säga? Jag fick stå där och fejk le och "skratta" åt allt att sa. Usch jag förstår varför han är singel hahaha!


Nu måste jag ner till stan och luncha med en vän. Jag tycker folk borde äta ute lite mer. Det är så jävla svenskt att äta sin mat hemma? Ska shoppa kläder till kvällens fest. Jag hoppas att det blir en rolig kväll för annars kommer jag få adhd på någon person. // Puss och kram


Kommentarer
Postat av: "tjockisen"

Uppsalas största nolla indeed.

2009-11-01 @ 00:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0