söndag i jönköping




godmorgon! I natt har det inte varit en bra natt. Har sovit jättedåligt och legat uppe och tänkt på en nära vän till mig. Jag önskar att du var här hos mig. Idag ska min lillebror firas för han blir 17år imorgon. Jag har hjälpt mamma nu under dagen med att göra fint här hemma tills vi får besök. Sen jag kom i torsdags har jag varit till mycket hjälp för min mamma. Imorgon är sista dagen i stan, åker tillbaka till Uppsala 13:15. Någon som är sugen på en öl när jag kommer hem?


Fick en ny fin kamera av pappa igår. Så nu kommer min blogg bli full av nya bilder. Den här kameran kommer jag vara rädd om, jag har saknat att kunna ta kort. Tänkte börja med video dagbok på bloggen igen. Och min facebook ska laddas upp med bilder ifrån höstens alla utgångar i Uppsala.


När jag har haft en vit vecka har jag märkt att mina vänner har haft en riktigt hård helg. Josefine skickade ett mms igår kväll till mig där man kunde se en riktigt skadad hand, aj aj. Och hur Smillans utgång var igår är jag nyfiken på att få veta. Och jag dog när jag fick höra hur lyckad Nadia är när det kommer till att packa. Hon flyttar till spanien imorgon. Uppsala kommer sakna dig darling.



Addan och Terre


För mamma är det jätteviktigt att man äter lagad mat, även på söndagar. Därför tyckte hon att jag skulle bjuda över terre i eftermiddag på kalas. Och den här gången får du ta med dig din Uggla hem terre! Ska bli trevligt att du kommer hem till oss idag. Hur skulle jag klara mig här hemma själv när släkten kommer? Ska bli roligt att höra hur din helg har varit. Själv blev min otäckt lugn. Blev nästan rädd för mig själv.


Kommentarer
Postat av: TERRE

kommer snart bejbi :*

2009-10-04 @ 14:40:38
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: zara

Tjodelo! Trevlig blogg och du bjuder på det själv det är kul att se :). Inte många som göra :P



Ha det fint

2009-10-05 @ 15:46:06
URL: http://foreversucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0