Maskerad


Hans och Greta tog över kvällen


Ett stort tack till Marcus som fixade en sån trevlig maskerad. Det var skit roligt och jag hoppas vi gör om det igen. Till dom i klassen som inte var där måste jag säga att ni missade någon. Efter att vi festat hemma hos Marcus gick hela klassen till Orvars.


Det var på Orvars som jag börjar spåra ur. Med Johanna gick jag lös i baren. Mitt kort tappade jag bort, toppen. Fast lite senare på kvällen hittade jag kortet i baren. Vill absolut inte veta hur mycket pengar jag slösade igår. Därför har jag en as smart plan. Som idag gjorde jag så här. Tog mig ner på stan och shoppade. Det är bara när jag är bakis eller ledsen som jag är duktig på att shoppa. Nu har jag lite nya fina kläder, jag undrar vad jag ska ta på mig ikväll.


Lördag kväll och snart ska jag ut med vännerna igen. Blir min 3e utgång denna veckan. Så jag måste säga att det här har varit en ganska lugn vecka hos mig. Jag och Johanna är bjudna på fest hos lilla söta Bobby ifrån Gävle. Efter vi varit hemma hos honom blir det självklart utgång. Frågan är bara vart man ska ta sig ikväll? Uppsala är full av möjligheter så det är bara att välja. Imorgon ska jag sitta ute på gården och spana in min nya snygga granne. Det är ett heltids jobb må jag säga. Nu trivs jag as bra där jag bor. Får se om jag flyttar i januari.


Veckans plus och veckans minus


+ Det som har varit plus den här veckan har varit maskeraden så klart. Även den här kvällen kommer bli ett plus. Och min nya hårfärg är bara att dö för, love it.


- minus den här veckan var självklart när jag jobbade på GH. Jag hade as tråkigt och jag ville bara rövknulla alla fula gäster som vi hade den kvällen. Ett minus är även att ****** inte vill ha någon relation till mig alls. Det gjorde mig väldigt ledsen igår, men vafan ska man göra?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0