In our hearts we were saying forever...


I would be crazy to say that we were perfect
And sometimes I was wondering if it was worth it


Fan vad sur,arg,ledsen jag blev när jag råkade se en ny bild på dig på facebook. Det här är så olikt mig som oftast är så självsäker,kaxig och hård. Det är fortfarande bara du som kan få mig till allt. Jag älskar det, men jag hatar det också. Klart man har kvar ditt nr i mobilen. Osmart tycker mina vänner att det är...


Ikväll ska jag i alla fall börja jobba på GH. Jag är faktiskt inte alls sugen, men å andra sidan har jag inget planerat ikväll. Så varför inte bara prova på och se ifall det är något för mig. jag skiter i ifall dom inte vill ha kvar mig efter ikväll. det är inte min grej i alla fall att stå i en bar på fel sida. jag vet vilken sida av baren som jag passar på. Och det är tyvärr inte den sidan som jag ska stå ikväll. Fast imorgon ska jag ut med en ny vän i klassen. Jag tror vi två kommer ha jätteroligt. I övrigt har detta varit en lugn veckan. jag är fortfarande lite sur över hur trist 2009 har varit. Ett jävligt rövknullat år måste jag säga, börjar nästa bli sugen på att ta livet av mig.


- hej så länge snyggingar!





Kommentarer
Postat av: Nadia

Gah! Jag har också jobbat där! Lycka till snutt <3

2009-10-29 @ 23:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0